شاهراه ۶۱

علایق من (موسیقی ، ادبیات ،فلسفه ،سینما و ...)

شاهراه ۶۱

علایق من (موسیقی ، ادبیات ،فلسفه ،سینما و ...)

جمله قصار

هدف شما در فلسفه چیست؟

 

مگس را از شیشه مگسگیر راه گریز نشان دادن

 

لودویگ ویتگنشتاین

 

فیلسوف و مهندس انگلیسی آلمانی تبار  

 

 

عمو لودویگ

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیدیوس چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ب.ظ http://diamond666.mihanblog.com

از مگس به خرمگس
از مگس به خرمگس
صدای منو داری؟

این بابا لودویگ نابغه‌ی عجیبی بوده. اما فکر می‌کنم بیشتر از این که حرف ِ درست و حسابی تو فلسفه زده باشه پرت و پلا به هم بافته. آفتابه لگن هف دس ولی شام و ناهار نیمرو.
چند وقتی هس دارم با پژوهش‌های فلسفیش کله و سر می‌زنم. می‌گن به همراه هستی و زمان هایدگر مهم‌ترین کتاب‌های فلسفی این قرنن. اما ا راسل کتاب رو گیج، گمراه‌کننده و بی‌ارزش می‌دونست و تا آخر عمر باهاش مخالف بود. منم فکر می‌کنم بیشتر افه‌ی فیلسوفانه و جریان منحط فلسفی‌س تا چیز دیگه. مثل پست‌مدرنیسم.

اصلن به ما چه؟ چار تا جوجه‌ی جهان‌سومی و چه به این غلطای زیادی.

symbiosis پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ب.ظ http://symbiosis.blogfa.com/

symbiosis
مشاوره تحصیلی و پذیرش از دانشگاه های هندوستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد