شاهراه ۶۱

علایق من (موسیقی ، ادبیات ،فلسفه ،سینما و ...)

شاهراه ۶۱

علایق من (موسیقی ، ادبیات ،فلسفه ،سینما و ...)

استارت اول:سه-دو-یک:ویرانی به روایت باب دیلان

الان دارم ترانه Desolation Row از باب دیلان را گوش می دهم چند روزی است که احساس عجیبی با این آهنگ دارم هم شعرش عجیب و غریب است و عالی هم آهنگ ودر صدای دیلان بی خیالی عجیبی موج می زند .در این آهنگ دیلان از چیزهای مختلفی می گوید از ناله و زاری کردن رمئو از دست سیندرلا!!!؟ (دیلان است دیگر)تا برخورد شبح اپرا با کازانووا و تبدیل شدن آلبرت اینشتین به رابین هود و غرق تایتانیک به دست نپتون خدای دریا و در گیری عذرا پاوند و تی اس الیوت در دکل کشتی و اوه ه ه..... مسائل دیگر.حاصل کار آوانگارد است و بی نظیر و خالص.این آهنگ را دیلان در 1965 منتشر کرد .زمان اوج کارش و حشر و نشرش با آلن گینزبرگ و دیگر نوابغ مکتب بیت.فکر کنم اگر دیلان این آهنگش را بشنود خاطرات نوستالژیکش زنده می شود ،البته شاید هم نشود.در این شعر دیلان به ردیف ویرانیها یا پریشانیها اشاره دارد. آهنگ تمام شد من هم بحثش را تمام می کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
شهرزاد سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:35 ق.ظ

سللم
نیک کیو رو سرچ کردم و آدرس شما ر و دیدم .راستش دنبال تراکی از نیک کیو و دیوید بویی بودم که به سایتت بر خوردم.
فیووریتیهات رو دیدم و خیلیهاشون رو دوست دارم ولی کمتر آهنگی ازشون به دستم رسیده .براتوم ممکن هست که اونها رو در اختیار من قرار بدید.با منو راهنمایی کنید که چطور میتونم اونها رو از نت بگیرم .در هر صورت لطفا جواب میلم رو بدید.ممنونم

دوست عزیز اسم تراک ها رو بنویس و اگه اونا رو داشتم برات می فرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد